Még megvagyok :)
Hazaértem, bár nem volt egyszerű a dolog. Csepelről elindultunk tegnap délután háromkor a Kökire, hogy felszállunk a 16:07-es vonatra. A hó miatt elég lassan ment a busz, úgyhogy futottunk, hogy elérjük a vonatot. Nem kellett volna. 16:03-kor a következő volt a táblán (többek között) 15:07 PAPRIKA IC, késik 40 percet. A miénk ki sem volt írva. Aztán három óra csendes anyázás, -10 fok és hasonló után befutott egy vonat, ami Szeged felé ment, bár nem a miénk volt... A miénk az akkori állítás szerint "210 percet késik". Hiszi a piszi :) Úgyhogy 22-kor be is futottunk Szegedre. Szerencsére kijött elénk Apukám, úgyhogy végülis az átszállással már nem kellett foglalkozni.
Nem azzal volt a gond, hogy várni kellett. Leesett a hó, tudom, váratlanul jött (vis őrnagyra hivatkozva nem kaptunk vissza egy vasat sem a jegyünkből, IC pótjegy, Uniós szabályozás ide vagy oda), végülis december közepén hogy a francba képzeli bárki, hogy ebben a köztudottan trópusi országban esni fog... Mindegy, mit említettem, ez nem gond, késik a vonat, ez van. A gond az, hogy se a pénztáros, se a forgalmista, se a telefonos ügyfélszolgálat nem mondott semmit, mondván, hogy "Nekem fogalmam sincs", a váróban ugye nincs fűtés, csak egy csomó egyre idegesebb ember, mert senki nem mond semmit. Ha annyit mondtak volna, hogy "Elnézést, valami probléma van a Nyugatiban és 2 óráig nem tudnak vonatokat indítani", azt megértjük és várunk türelmesen. Ehhez képest jött a "Nekem fogalmam sincs, és nem is tudom, hogy kit kéne megkérdezni, és nem is érdekel" hozzáállás, ötvözve azzal, hogy tulajdonképpen miért kérdezzük őket és ők tesznek nekünk szívességet, hogy egyátalán 3 óra késéssel elvisznek...
Amint lehet veszünk autót...
Nem azzal volt a gond, hogy várni kellett. Leesett a hó, tudom, váratlanul jött (vis őrnagyra hivatkozva nem kaptunk vissza egy vasat sem a jegyünkből, IC pótjegy, Uniós szabályozás ide vagy oda), végülis december közepén hogy a francba képzeli bárki, hogy ebben a köztudottan trópusi országban esni fog... Mindegy, mit említettem, ez nem gond, késik a vonat, ez van. A gond az, hogy se a pénztáros, se a forgalmista, se a telefonos ügyfélszolgálat nem mondott semmit, mondván, hogy "Nekem fogalmam sincs", a váróban ugye nincs fűtés, csak egy csomó egyre idegesebb ember, mert senki nem mond semmit. Ha annyit mondtak volna, hogy "Elnézést, valami probléma van a Nyugatiban és 2 óráig nem tudnak vonatokat indítani", azt megértjük és várunk türelmesen. Ehhez képest jött a "Nekem fogalmam sincs, és nem is tudom, hogy kit kéne megkérdezni, és nem is érdekel" hozzáállás, ötvözve azzal, hogy tulajdonképpen miért kérdezzük őket és ők tesznek nekünk szívességet, hogy egyátalán 3 óra késéssel elvisznek...
Amint lehet veszünk autót...
Megjegyzések
És röhögtem!:)
Mi is:)))
A lánykám hazaért tegnap, gyakorlatilag a várakozással együtt a 3 órás útból majdnem 5 óra lett, de itt van:))
Itt elolvadt az összes hó reggelre, napsütéses szép időben indítottam útjára a Párom :)